20.4.2023

Koskisen Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

Koskisen Oyj pörssitiedote 20.4.2023 klo 14.45

Koskisen Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 10. pykälän mukainen ilmoitus

Koskisen Oyj on 20.4.2023 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan Sirkka-Leena Koskinen kuolinpesän omistus- ja ääniosuus Koskisen Oyj:ssä on alittanut 5 prosentin liputusrajan. Ilmoituksen mukaan Sirkka-Leena Koskinen kuolinpesän omistus 3.4.2023 on 0 Koskisen Oyj:n osaketta, mikä vastaa 0 prosenttia kaikista Koskisen Oyj:n osakkeista ja äänistä.

Sirkka-Leena Koskinen kuolinpesän osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu % -osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen

0

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet:

Osakesarja / osakelaji
ISIN-koodi
Osakkeiden ja
äänten lukumäärä
Osakkeiden ja äänten
%-osuus
  Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000533005 0 0 0 % 0 %
A Yhteensä 0 0 %

Lisätietoja: Sirkka-Leena Koskinen kuolinpesän omistus ennen tällä ilmoituksella ilmoitettua muutosta oli 1 704 468 Koskisen Oyj:n osaketta, mikä vastasi 7,41 prosenttia kaikista Koskisen Oyj:n osakkeista ja äänistä.

Koskisen on yli satavuotias kansainvälinen puunjalostuksen erikoisosaaja, joka tunnetaan ketteryydestään ja kyvystään kuunnella asiakasta. Hyödynnämme arvokkaan puuraaka-aineen tarkasti, viimeistä purua myöten. Toteutamme samalla parasta hiilitarinaa: valmistamme korkealaatuisia ja kestäviä tuotteita, joihin hiili sitoutuu vuosikymmeniksi. Konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 318 miljoonaa euroa. Lue lisää: koskisen.fi