16.12.2022

Koskisen taloudellinen raportointi ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2023

Koskisen Oyj pörssitiedote, 16.12.2022 klo 9.00

Koskisen taloudellinen raportointi ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2023

Koskisen Oyj julkaisee vuoden 2023 aikana taloudelliset katsaukset seuraavan aikataulun mukaisesti:

16.3.2023: Tilinpäätöstiedote vuodelta 2022
24.5.2023: Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2023
25.8.2023: Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2023
17.11.2023: Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2023

Koskisen noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen taloudellisten katsausten julkistamista.

Koskisen vuosikertomus vuodelta 2022 julkaistaan Koskisen verkkosivuilla viikolla 16. Vuosikertomus sisältää myös vastuullisuusraportin.

Koskisen Oyj:n varsinainen yhtiökokous 2023 on suunniteltu pidettäväksi torstaina 11.5.2023. Hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

Osakkeenomistaja voi vaatia yhtiökokoukselle kuuluvan asian sisällyttämistä yhtiökokouksen esityslistalle. Jotta vaatimus huomioidaan, se tulee toimittaa kirjallisena yhtiön hallitukselle viimeistään 19.3.2022.

Koskisen on yli satavuotias kansainvälinen puunjalostuksen erikoisosaaja, joka tunnetaan ketteryydestään ja kyvystään kuunnella asiakasta. Hyödynnämme arvokkaan puuraaka-aineen tarkasti, viimeistä purua myöten. Toteutamme samalla parasta hiilitarinaa: valmistamme korkealaatuisia ja kestäviä tuotteita, joihin hiili sitoutuu vuosikymmeniksi. Konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 311 miljoonaa euroa. Lue lisää: koskisen.fi