Koskisen Kore tarjoaa valmiita ratkaisuja pakettiautojen sisustukseen. Tuotevalikoimasta löytyvät esimerkiksi valmiiksi työstetyt ja asennusvalmiit lattia- ja seinälevyt sekä pyöräkoteloiden suojat eri automerkeille.
Koren brändiä ja visuaalista ilmettä on kesän aikana kirkastettu. Uudistetun brändin tueksi on myös päivitetty www-sivut. Koren tulosyksikön johtaja Mika Reini kertoo uusien tuulien tuovan brändin 2020-luvulle. Toiminnan keskiössä ovat jatkossa entistä selkeämmin neljä osa-aluetta: juuri oikeat ratkaisut asiakkaille, korkealaatuiset tuotteet, hukan minimointi ja kestävän kehityksen huomiointi kaikissa operaatioissa.
“Näiden lisäksi asiakaslähtöisyys ja ostamisen helppous ovat uuden brändin perusta ja sitä myös pyritään painottamaan kaikessa viestinnässä”, Reini summaa.
Uudet sivut tukevat myyntiä
Sivu-uudistus tuo Kore-tuoteperheelle parempaa näkyvyyttä ja mahdollistaa lisämyynnin. Sivusto keskustelee asiakasportaalin kanssa, mikä tekee kirjautuneille käyttäjille ostamisesta helpompaa ja nopeampaa. Myös tilaus-toimitusketju nopeutuu, kun tilausten käsittelyyn aiemmin kulunut aika saadaan kohdistettua myynnin tukemiseen ja asiakaspalveluun.
“Nettisivumme ovat jatkossa 24/7-palvelukanava ja tukenamme on lisäksi kattava ja osaava jälleenmyyjäverkosto”, Reini lisää.
Myös sosiaalinen media on myyntikanava
Kore-brändiä on systemaattisesti tuotu esille sosiaalisen median kanavissa. Kore van linings -tilit Instagramissa, Facebookissa ja Linkedinissä tuovat Reinin mukaan näkyvyyttä brändille, minkä lisäksi ne toimivat myös myynnin työkaluna.
”On tärkeää löytää ja tulla löydetyksi”, Reini sanoo.
Kasvuun vahvalta pohjalta ponnistaen
Reini on toiminut Koskisella jo 16 vuotta ja Korenkin parissa jo vuosia. Uudessa tehtävässään tulosyksikön johtajana hän kokee tärkeimmäksi Koressa liiketoiminnan ja henkilöstön kehittämisen sekä jalostusarvon nostamisen. Reinillä on tiimilleen paljon odotuksia ja toiveita. Hänen mukaansa hyvä yhdessä tekemisen meininki on kaiken perusta.
“Kore tarjoaa mielenkiintoista haasteita kaikille. Onnistuminen edellyttää vahvaa motivaatiota ja sitoutuneisuutta kaikilta. Suurin odotus on, että rakennetaan vahvaa brändiä vielä vahvemmaksi.”
Korelle haetaan myös kuluvan vuoden aikana autoteollisuuden IATF-sertifikaattia brändin ja laadun vahvistamiseksi. IATF 16949 on maailman johtavien autonvalmistajien kehittämä laadunhallintastandardi, joka täydentää ISO 9001 -standardia. Sitä sovelletaan maailmanlaajuisesti autoteollisuuden toimitusketjuissa mm. autojen, autonosien, komponenttien ja järjestelmien suunnittelussa sekä valmistuksessa.
”Koressa on ollut paljon muutoksia viime aikoina ja näiden muutosten tavoitteena on ollut tukea kasvustrategiaa, lisätä työn sujuvuutta ja parantaa kannattavuutta”. Koressa meillä on selkeät kasvutavoitteet tuleville vuosille ja kasvua on myös pystytty saavuttamaan viime ja tänä vuonna. Tämän tavoitteen tukena meillä on vahva myyntitiimi ja hyvin ammattitaitoinen henkilöstö sekä Puolassa että Suomessa”, Reini summaa.
Tutustu Kore-tuotteisiin ja palveluihin sekä uuteen, helpompaan tapaan ostaa osoitteessa kore.koskisen.com.